Arkadaşlar telegram airdroplarını 50 60 hesaptan yapanlar gördüm. Hatta burda da 20 tane yapan bir arkadaş var. Bu kadar hesabı nerden yönetiyorsunuz?

Çinlilerde 50 tane telefon alanlar faln var ama bizimkilerin yapacağını sanmıyorum