Merhabalar yakın zamanda kendi çapımda baskı işine girmeyi planlıyorum.
https://www.teknofinal.com/profesyon...baski-makinesi
böyle bir makine hoşuma gitti. Yapacağım baskıyı çıkarmak için bir yazıcıya ihtiyacım olacak. Kırtasiyemizde her boyutu çıkarabilecek Ricoh MC2000 renkli yazıcı bulunuyor. Epson yazıcıyı almadan kendi yazıcımla baskıyı halledebilir miyim?