Selamlar, halihazırda ofiste mac kullanıyoruz. Evdeki windows sistemi sattım, mac alacağım. PT'de m1 23k'ya geliyor. Hem 0 oluşu, hem de ofiste de m1'i rahatlıkla kullanmam sebebiyle alayım diyorum. Ancak şöyle bir durum da var, 24-25 bandına temiz, 10-20 pil döngülü m2 airler de var, öyle bir cihaz mı tercih etsem kararsız kaldım.