Çalışcak hocam o yüzden pcyi zorluyor ama niye bu kadar olduğunu anlamadım. %80ini kullanıyor pcnin
Belki Firefox vs. kullanırsan daha az kullanır fakat birşey değişeceğini sanmıyorum. VDS alabilirsin istersen günlük veya 1 haftalık
Bende 27 sekme açık bu kadar kullanıyor 16 GB ramli pc