kasoacolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Memnunmusunuz? ben 15 pro max ile s24 ultra arasında kaldım.
hocam açıkçası 15 pro maxe çok iyi diyen arkadaşlara şahsen aldırma ben aldığımdan itibaren yaşadığım sorunları sana aktarayım
1- wp üzerinden fotoğraf çekip fotoğraf seçip yollamaya çalışırken telefon 2 3 saniye donuyordu bunu her seferinde yapıyor
2- ara ara anlamsız şekilde wpden mesaj atarken sesler 5 katına falan çıkıyor harflere basarken bildiğin tak tak tak sesleri çıkarıyor sebebini anlamadım
3- telefon çok ısınıyor ara ara donma kasma yapıyor
4- portre modunda çekim yaparken anlamsız şekilde fps kaybı yaşar gibi geçiş yapıyor
hani bunlar bahsettiğim basit sorunlar hocam daha çok vardırda aklıma gelmiyor zaten net üzerinden ufak bir araştırma yap kullanıcıların yaşadıkları sorunları görürsün herkes farklı bir problem yaşıyor telefon hiç stabil değil eğer illa iphone alacağım diyorsan 14 pro max al öyle bir takıntın yok ise s24 ultra güzel bir tercih olabilir