Son 1.5-2 aydır kesinlikle bir sıkıntı var ya da google bu kadar çalışabilen bir sistem google yi böyle kabul etmek lazım


Ben kendi adıma 2017 den beri 1. sırada olduğum sıralamaları kaybettim son 1 ayda ve asla benimle alakalı bir durum olduğunu düşünmüyorum

Üst sıralardaki sitelere baktığım zaman hepsi zır çöp siteler yani beni geçenler benden iyi olsalar başım gözüm üstüne ama alakasız yapay zeka ile içerik üreten saçma sapan siteler

Şuanda herkesin yaptığı gibi yapılacak tek şey reddit, twitter gibi yerlerden tepki göstermek başka yapacak hiçbir şey yok yani en azından benim aklıma gelen bir şey yok

sizin aklınıza gelen bir şeyler varsa paylaşabilirsiniz