HalitBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
14 pro max
Neden hocam? Boyut takıntım yok bu arada?

JaimeLannister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
15 pro maxi satıp s24 ultra aldım mutluyum
Iphone 11 kullanıyorum şuan memnunum hocam. I yüzden Iphone ile devam etmek istiyorum.