baznx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İçinde bende dahil olmak üzere r10 net üzerindeki arkadaşların smm panellerinden hiç şaşmadım yaklaşık 2-3 senedir bu şekilde çalışıyorum öneririm
Hocam kendi panelim var api çekiyorum yoksa kendime almıyorum