Telegram cuzdaninda usd vardı binanceye direk notcoine yatırmaya çalıştım cuzdani vs ekledim ama ağ sordu trc20 ve ton ağı bende ton seçtim daha para gelmedi ...
Birinci sorum. Direk telegram dan USD ile binance de kripto alınır mı ?
2 de yanlış ag mı seçtim ton ağı yerine trc20 mı sececektim gelir mi yani para yatarmi ? Telegram başarılı sekilde gönderildi diyor ama binancede hala bakiyem sıfır ... Yardım