Selamlar 1.000 tl dolandırıldım anlık boşluğuma geldi parada değilim sonucun ne olacağını merak ediyorum. İnstagram üzerinden kız arkadaşım mesaj attı arkadaşa borcum var vs diye bende düşük bir ücret diye 1k yolladım attığı ibana. Sonra öğrendim ki hesabını çalmışlar. Ben hangi arkadaşına borcun var dediğimde kız arkadaşım dedi numarasını istedim numaraya da yazdım evet bana borcu var diyip onayladı. Her neyse olayın dolandırıcılık olduğunu öğrendikten sonra telegram dan birine anlattım o da panel sorgulamadan numaranın tüm sülalesine adresine kadar ulaşmış nasıl yaptıysa. Bilgileri ona attığımda r yaptı yok 1 saate yok 2 saate atıcam hesabına diye ama haala dönüş yok. Karakola gidip şikayette bulunsam tüm bilgileri ile bir sonuç çıkar mı?