mtrkmn61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben müdahale edemiyorum. Yetkilim dolduruyor. Kendi şifresini girmemiştir diye umuyorum. Şimdi sunucu firmasına yazdım bakalım.
Giren kişinin şifresinden bahsetmiyor sanırım. Üçüncü taraf uygulamaların smtp (gmail) üzerinden mail göndermesi için uygulama şifresi oluşturulması gerekiyor. Yani ben öyle anladım.