Memlekette *********** sayısı dürüst vatandaş sayısından fazla olduğundan mıdır yoksa bunların toplam gücü daha fazla olduğundan mıdır nedir, kimseye *********** diyemiyorsunuz arkadaş. Her hakareti, en tepedekiler bile yapabilir ama siz dolandırılsanız bile bunu ifade edemiyorsunuz. Canına yandığım hukuk sistemi de bunların elinde olduğu için hukuk sizi cezalandırıyor.