vergi dairesine ruhsatla gidip ödeyebilirsin.
çok yüksek dediğine göre aracının muayenesi de yok egzoz muayenesi de yok mtv ödemesi de yoktur diye düşünüyorum.

bu şekilde yola direksiyona geçmemen lazımdı.
daha önce muayene olmaması sebebiyle yakalanıp 7 gün mühletle salmışlardır şimdi yakalanınca haliyle bağlamaları normal aracı bağlanan yere en yakın yediemine sokarlar oraya da peşin ödeme yapacaksın.tüm borçları ödemeden aracı çıkaramazsın tabi muayene günü de alman lazım.

geçmiş olsun diyemem çünkü bile bile lades olmuşsunuz üzgünüm hocam