Geçen gün aracı bağladılar. tavuklar horoz kedi... hayvanlar ve benle otoyolun kenarında kalakaldık. Panikten ne bi evrak ne bir şey sordum tek söylediği vergi borcu varmış oldu. Otoparkı aradım internet sitesine yönlendirdi zaten bakıyorum borç yüksek ve detaya tıklayınca interaktif sitesi hata veriyor. Ben nedir ne değldir ne ödemeliyim nereden öğreneceğim?