Hocam ben Almanya için başvuru yapmıştım. Ben evraklar sırası ile koydum buna dikkat ediyorlar diye duymuştum. Eksik evrakla gitme ugrasirsin. Ben gitmeden önce ifata müşteri hizmetlerini aradım onlardanda teyit aldım hangi evrakların gerekli olduğunu.
Bende Almanya için aldım randevu müşteri hizmetleri aradım hocam terslediler siteden bakın dediler bana baktımda karmaşık geldi bana biraz İdata ofisine giderken hengi belgeleri götürdünüz hocam