Uygun fiyat yerine kaliteye bakın siteniz önemli ise. Malum artık bu devir de ucuz olunca şüphelerimiz artıyor.
Öneride bulunurum sorun yaşarsınız orada da sonra günah keçisi olmayayım 😅
Teşekkürler haklısınız. Fakat ödeyemeyeceğimizi de alıp kendimizi ve karşımızdakini zora sokmak istemiyiz. Dediğiniz gibi bu iş ahlakı olmayan site parayı peşin aldıktan sonra yaptıkları ortada.
Sizden ricam sizin önereceğiniz varsa öneri olarak yazın. Zaten gerisi benim inceleme fiyat ve performans değerlendirmesi olacak. Günah keçisi değilde bir forumdaş yardımı olarak değerlendireceğim.