Şikayet konusu açmaktan başka birşey gelmez o halde elinizden.
Ayrıca siteye erişiminiz varsa. Sitenizin bir yedeğini alın.
Domainde sizdedir inşallah. Başka bir yere taşıyın geçin.
Vakit kaybetmeyin.
İlgili firma r10'da ticaret yapıyor. Daha önce şikayet ettiğim için gecici engellendim. O yüzden forumda şikayet bile açamıyorum.
Tavsiyeniz için teşekkürler.
Şimdi vds sunucu bakıyorum.
Önerebileceğiniz iş ahlakı olan, namuslu ve düzgün bir firma var mı?