Şikayet konusu açmaktan başka birşey gelmez o halde elinizden.
Ayrıca siteye erişiminiz varsa. Sitenizin bir yedeğini alın.
Domainde sizdedir inşallah. Başka bir yere taşıyın geçin.
Vakit kaybetmeyin.