Arkadaşlar iyi geceler,
İnternetimden web siteme giremiyorum. Fakat dışardan herhangibi bağlantı veya başka bir kablosuz bağlantıdan girebiliyorum.
DNS ön belleğini temizledim.
tarayıcı çerezleri sildim.
Hatta tarayıcıların hepsini kaldırdım.
İnternet sağlayıcımı arayıp modemi resetledim.
Hiçbiri çözüm olmadı.
Acaba bu sorun yaşadığım forumdaki sunucu firması ip'mi engellemiş olabilir mi?
Konu hakkında bilgisi olan yazarsa çok sevinirim