Beşiktaşlılılar, ADS'liler, Diğer anadolu takımları ile birlikte Fenerbahçeliler; Boğazları yırtılırcasına, Boşuna mı Futbolun katili .... Mehmet Büyükekşi Diyorlar?
Yine de tebrikler. Kışkırtıcı konu ve yorumlarınızı kendinize saklayın.