kusadasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fenerbahçeliyim lakin Galatasaray olacak sanırım.Olursa zaten Cidden GS gececegim yetti gari.
Fenerli adam takımını satar mı hocam ayıp ediyorsunuz