tameraktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bugün Galatasarayımızın ŞAMPİYONLUK maçı var fenerliler bizim şampiyonluğu kutlamaya çıkmış hocam
Hocam TFF’de katılacak sanırım değil mi Gs’nin şampiyonluk kutlamasına?
Malum minimum 10 maçı, hakemler rakipten alıp gs ye verdi ya o yüzden soruyorum yanlış anlamayın lütfen Gs’den çok tff nin payı var nihayetinde