Bugün Galatasarayımızın ŞAMPİYONLUK maçı var fenerliler bizim şampiyonluğu kutlamaya çıkmış hocam
Hocam TFFde katılacak sanırım değil mi Gsnin şampiyonluk kutlamasına?
Malum minimum 10 maçı, hakemler rakipten alıp gs ye verdi ya o yüzden soruyorum yanlış anlamayın lütfen

Gsden çok tff nin payı var nihayetinde