HSCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam stripe falan dusunuyorsanız ben şubatta açtırdım aynı arkadaşa fakat hala bekleme listesindeyim ses gelmedi

Bu arkadaşlarla alakası yok tabiki bekleme listesinin yanıltıcı olmasın payooner vs. kurabılırsınız sadece bılgı vermek istedim.
Evet teşekkür ederim konuların altında görüyordum öyle bir sorun varmış abd de stripe için beklemek istemiyorsanız abd den açın diyorlardı