AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani kötü düşünmek istemem ama oralardada rüşvet fazla döner.
Hocam zaten bu işlerden en anlamayan insanın bile aklına doğal olarak geliyor. Aynı şirkete dava açan bir arkadaşım daha var onunki de aylardır bilirkişi raporu bekliyor. Bu bilirkişinin raporu teslim etmesi için niye bir zaman sınırı yokki adam aylarca öteleyebiliyor çok saçma. Ayrıca benim avukatımın aklına gelmiyor mu bu mevzu bir çözüm üretme noktasında.