Hocam stripe falan dusunuyorsanız ben şubatta açtırdım aynı arkadaşa fakat hala bekleme listesindeyim ses gelmedi

Bu arkadaşlarla alakası yok tabiki bekleme listesinin yanıltıcı olmasın payooner vs. kurabılırsınız sadece bılgı vermek istedim.