Sen ne üslubundan bahsediyorsun? Ülkenin ve insanların durumundan bihaber, sırça köşklerde yaşayıp her halta dil uzatan arlanmaz insanlar varken doğru konuşmamı mı bekliyorsun? Ben her gün insanlıktan utanıyor, dünyanın geldiği şu duruma içerliyor, fecaatimizi gördükçe kahroluyorum ve sık sık şöyle düşünüyorum: "Bu insanlara ne oldu böyle arkadaş, bunlar nasıl insanlar?" Hâl ve vaziyet böyle iken ağzımızdan güzel sözcüklerin çıkması pek muhtemel değildir, terbiyesizlik arıyorsan bakacağın en son yer de benim üslubumdur.
laf kalabalıgını bırak arkadaş.burası her yaştan insanın bulundugu bi ortam ve bu tür konuşmalar yakışmıyor.ben sana derdini anlatma demiyorum,insan gibi anlat.ülkenin hali ortada,terbiyesizlk yapmak için hepimizin her an bahanesi hazır o zaman.napalım,biz de sana mı uyalım?