AzveNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Davanızın ne olduğunu ' neler dönebileceğini bilmek açısından' bilmek gerek.
Çok farklı sebepler olabilir gitmemesinde ve bilirkişi raporu gelmemesinde.
İş davası fazla mesai çalışması, mesai ücretlerinin ödenmemesi, sözleşmede olmayan görevlerin verilmesi gibi. Mahkeme bilirkişiye verdi ve bilirkişi sunmuyor raporu mahkemede her ay diğer aya erteliyor. En basit kısım bilirkişinin incelemesi olmalıydı halbuki.