Arkadaşlar Merhabalar, 2 tane sunucum için Plesk Lisans ihtiyacım var.
Lisans veren yabancı sitelerden deneme aldım, başarıyla çalıştı ancak, yaptıkları işlem ./install ile bir .sh dosyası çalıştırmak.
Bu da güven vermiyor, yarın öbürgün ne yaparlar bilmiyorum.
Bu yüzden, farklı ve güvenilir bir yöntemle lisans hizmeti veren / çözümü olanların PM ile ulaşmasını rica ederim
3.parti kurulum yapmadan kullanabiliyor muyuz? Evetse bende pm alabilir miyim?
WhatsApp üzerinden iletişime geçebilir misiniz?