Merhabalar, 28 Mayısta Otobüsle Mardinden Antalyaya gelmeyi düşünüyorum antalya serik otogarında inicem ve (Adora Hotel & Resort) Bu otele geçmem lazım nasıl geçebileceğimi bilen arkadaşlar var mı acaba, Otele doğru giden minibüsler var mı yoksa taksi şart mıdır antalyalı arkadaşlar google mapsten bakıp yardımcı olabilirse çok sevinirim ilk defa geleceğim için hiç bir bilgim yok tekrardan teşekkür ederim