Raymo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok anlaşamayacağız kardeşim mardeşim değilsin. "Hepsi kürt" ifadesini nerede söylemişim neden yalan söylüyorsun? Lafı çevirip uzatmayın lütfen. Sorularımın hiçbirine cevap alamadım. Dediğim gibi uzatmayacağım kürtlere en ufak lafım yok. Ama ırkı ne olursa olsun terör örgütüne sempati duyanlara kimse saygı beklemesin.
İlk mesajınızı lütfen iyi okuyun.