Ülkeyi bir arada tutan unsurlardan biri de dilin ortak olmasıdır. Asıl Türkçe kullanmayarak ney amaçlanıyor? Türkçe konuşmak batıyor mu bende bunu anlamıyorum.
Güzel dostum. Bizde 1800'lü yıllarda Rusların ağır zulmünden Dağıstan'dan göçüp gelmişiz. Kendi dilimiz var ve çoğu zaman Türkçe konuşmuyoruz. Çünkü atadan gelem birşey bu. Deden baban annen sürekli kendi dilinde konuşuyor ve sende o dili konuşuyorsun. Ha bu değil ki bölücülük vs.
Eğer bunu öğrenmek istiyorsan Hakkari Şırnak vb bölgelerde 3-4 ay geçirin.