Merhaba hocalarım bilgisayarımda bulunan php kodlarını çalıştırmak amaçlı xampp kurulumunu sağlıklı bir şekilde yaptım ancak ne yaptıysam sağlıklı bir şekilde localhostta kodları yani web sitemi görüntüleyemedim. Bu konuda yardımcı olur musunuz?
PHP versiyonu uyuşmuyor olabilir.