Dün gece birisi hizmet almak istedi benden. Ödeme için İban attım. Başıma gelmeyen kalmadi. Ödeme birazdan gelir dedi kapıya polis geldi. Aile içi şiddet var demişler. Benim ailemi durmadan aramaya başladı küfürler atmaya... Gece 5 polisler yine aramışlar. O adamlara yazık değil mi?
Kolombiya numarasından arıyıp şikayet ediyorlar.
Instagram fotoğrafımi sanal hat tr numarasına koymuş
Karakola gideceğim birazdan bu tür bize gelen ihbarları dikkate almaması adına+ olarak ne yapabilirim siz değerli hocalarıma soruyorum?