Yaklaşık 1 yıl önce Türk yapımı gençlere yönelik yerli ve milli sosyal medya platformu sloganı ile Z logolu bir platform yapılmıştı güzel başlamıştı ama 3-4 ay sonra proje bitti bunun gibi yeni platformlar çok tutmuyor maalesef o Z logolu uygulama da kapandı gitti. Büyük bir hevesle markaların kullanıcı adlarını da almıştık satarız diye ama kapanınca onlar da gitti.