iso39 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kim diyor kullanım dışı? Hesabım uzun süredir var ve giriş yapabiliyorum.
Kullanım dışından kastım , banka hesabımıza parayı çekemiyormuşuz sanırım.