konuyla ilgili yorum yapmıyorum,fikrimi başka başlıklarda zaten dile getirdim ama burda başka bişey söylemek istiyorum.son günlerde bu foruma ne oldu böyle arkadaş,bunlar nasıl sözler,nasıl üsluplar böyle.şu kurdugunuz cümlelere bi bakın,bişey söyleyecekseniz insan gibi yazın,bu nedir böyle..terbiyesizlik resmen,ayıptır.
Sen ne üslubundan bahsediyorsun? Ülkenin ve insanların durumundan bihaber, sırça köşklerde yaşayıp her halta dil uzatan arlanmaz insanlar varken doğru konuşmamı mı bekliyorsun? Ben her gün insanlıktan utanıyor, dünyanın geldiği şu duruma içerliyor, fecaatimizi gördükçe kahroluyorum ve sık sık şöyle düşünüyorum: "Bu insanlara ne oldu böyle arkadaş, bunlar nasıl insanlar?" Hâl ve vaziyet böyle iken ağzımızdan güzel sözcüklerin çıkması pek muhtemel değildir, terbiyesizlik arıyorsan bakacağın en son yer de benim üslubumdur.