Allahın verdiği canı allah alır çok doğru diyorsunuz. Peki yaz ayı geldi sinek ilacı sıkarak uçuşan dostlarımızı katletmelerine ne demeli. Nolmuş bir ısırık kan emiyorlarsa. Allah aşkına milyonlarca hayvanın şehirde olması bir kenara ormanlarda bu hayvanlar sefil olup gidiyorlar. Birbirini yiyip öldüren hayvanlar bunlar her iki taraf için eziyet. 31 Yaşımda gece bakkala gitmeye korkuyorum köpek ısırması bir kenara kuduz belası var. Yapmayın etmeyin ya. Ben de isterim öldürülmesinler ancak milyonlarca köpek var