Kesinlikle destekliyorum bu kararı.
Hiçbir hayvan benim çocuğumdan, eşimden, kardeşimden değerli değildir. Köpeğe canı Allah verdi de insanın canı piyangodan mı çıkıyor?
Her gün bir çok başıboş köpek insanlara saldırıyor ve kimi zaman insanların ölümüne bile sebep oluyorlar.
Hayvanseverim diye geçinip duyar kasanlar insana değer vermiyorsa gitsin o hayvanlarla beraber barınaklarda yaşasınlar, onların hizmetinde çalışsınlar da görelim bakalım ne kadar hayvanseverlermiş.