Köpekler aç kaldığı için saldırıyormuş gibi bir algı yapıyorlar.
Köpekler saldırgan oldukları için saldırıyorlar.
Kardeşim gece evimize gelip giderken arkamızı kollamak zorunda kalıyoruz.
Ülke zaten ayyaş berduş katil dolmuş birde köpeklerle uğraşıyoruz.
Konu sahibine değil sitemim ancak çoluk çocuk okula gitmeye korkuyor, biz bu yaşta işe gitmeye korkuyoruz.