cok ince bi konu bi cok cocuk ve yaşlı teyzelerimize saldırdıklarını izliyoruz videolarda başı boş kesinlikle olmamalı ama can taşıyorlar tedbir alınabilirse daha insani olur tedbir şart ama ısırılan çaresiz insanları görünce üzülüyoruz