Buna direk canlı gözüyle bakmamak lazim.

Barınak yetersiz ne yazık ki ve giderek artıyorlar. Barınak şartları da malum. Öldürülmesine karşıyım ancak barınak yapılmıyor her geçen gün artıyorlar. Zaten sokaklarda da çoğu açlıktan araba çarparak veya çeşitli eziyetlere maruz kalarak ölüyorlar. Ne yazık ki bu tarz durumlar karşısında 3 seçenek var;

1- barınaklar açılması
2- kısırlaştırılması
3- uyutulmasi

Malesef en maliyetsiz yöntem seçilmiş. Biz birbirimize yeterdik biz biz olmaktan çıkınca canlılara da yetemedik.

Bu konunun ucu siyasete geçer.