Türkiye de verilecek en doğru karardır şu başı boş köpeklerin uyutulması.

Kimse kusura bakmasın da bu köpekler yüzünden masum çocuklar parçalanıyor kuduz oluyor.
Kime ne anlatıyorsunuz? Yasa çıkacak zaten uyutulmasını istemediğin köpekleri alırsın evine beslersin.

10 milyon köpeğe barınak yapamazsın.
Barınak yapsak bunların bakıcı ücretleri, yem ücretleri, hastalık kaptığında ilaç ücreti gibi pek çok sorun çıkıyor.
Ülkenin hali ortadayken hangi ekonomi ile yapacaksın? Yapamazsın imkan yok.
Sokak köpekleri %90ı zaten kısır küpeleri olanlardan bahsediyorum buna rağmen bir çözüm yok.

Tek çözüm acısız uyutulmasıdır.