Önce kan tahlili ver nelerin düşük/yüksek olduğunu gör, sonra azaltırsın.
Bende vücudumda birden fazla farklı şeyler hissetmeye başlayınca tahlil verdim ve karaciğerim bitmiş laf aramızda şimdi ne zaman öleceğim diye bekliyorum, öğrenince çeki düzen veriyorsun. Çok çay içiyordum(asitli içmem, paket mevye suyuda) hatta başka sıvılarda tüketiyordum. Bu senin için etkili olacaktır, bir kan tahlili ver dahiliye'ye.
Üstteki mesaja istinaden çay faydalıdır ancak fazlası zarar.
Et'te faydalı protein kolajen içeriyor vs.. ancak fazlası ALT değerini yükseltip karaciğer ve ayrıca gut hastalığı yapıyor
Çok çay içiyorum diyen kimse su içiyorum diyemez, su içmez çünkü kendimizi kandırıyoruz içtiğimiz 1 bardağı su'dan sayıyoruz.
O yüzden takasa gidin yarı yarıya bir bardak su, bir bardak çay