Alakasız olacak ama benim çayı bırakma şeklim şöyle oldu 2018 yazında Hakkari Şemdinli de göreve başlayalı 2 yıl olmuştu üs bölgesinde yol olmadığı için su, Konserve, Paket lavaş vb. yaşamsal malzemeleri sırt çantamızla çıkarırdık tepeye ve 24 Saatlik su istihkakımız 1 şişe (1.5L) idi eğer çay içeceksek 2-3 kişi toplanır içeceğimiz bardak kadar suyumuzdan çaydanlığa döker ve kaynatır içerdik. Yaz olduğu için görev dönüşü artık susuzluktan bitmiş oluyorduk ve daha çok su kalması için artık çay içmeyi bıraktık. Bu şekilde çay içmeyi bıraktım o tarihten beri çay içer misiniz? sorusuna istemsizce su yeterli diyorum ve sadece su içiyorum çay yerine