WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ezberci eğitim sisteminde bu kadar oluyorsunuz işte öğrenme, anlama sıfır.
Bu kazayı yaparak öğrendim ben,onun için ezberlememe gerek yok.Sen düşünce yapını değiştir.