WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Olm ben ne yazdım yukarıda iyi bir oku anla önce. Harbi milletin anlama sorunu var
Kardeşim düz bakıyorsun be,bir etrafina bak radarlarını aç.Tamam sen haklısın diyip geçeyim sana da mutlu ol