Gösterim başı kazanca geçmesi ile gelirimde bir değişiklik olmadı sadece 1 tane hesabım gösterim başı hesaplıyor onda da gelir eskiye oranla aynı ilk geçtiğinde 3 4 gün bir düşüş vardı sonra düzeldi halen bu durumun geçici olduğunu henüz bu değişikliğin tam oturmadığını düşünüyorum.
Tbm'nizi yükseltmek için manuel olarak yapılabilecek pek birşey yok arkadaşlar birisi size TBM'ni yükseltirim ver parayı diyorsa net olarak sizi dolandırmak istiyordur dikkat edin böyle kişilere.