TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanki tek senaryo yazan oymuş gibi En azından senaryo ekibi olsaymış, veya uzaktan destek verseymiş. Güzel diziydi. Bitiş nedeni çok saçma olmuş
birde barış akarsu vardı yalancı yarim onuda severdim oda malum sebepten bitti.tek haklı neden bu sanırım