sanki tek senaryo yazan oymuş gibi

En azından senaryo ekibi olsaymış, veya uzaktan destek verseymiş. Güzel diziydi. Bitiş nedeni çok saçma olmuş
birde barış akarsu vardı yalancı yarim onuda severdim oda malum sebepten bitti.tek haklı neden bu sanırım