Elveda Rumeli çok sevdiğim bir diziydi senaristi hamile kalıp çocuk doğurunca dizi bitti.en garip sebep buydu bence
sanki tek senaryo yazan oymuş gibi

En azından senaryo ekibi olsaymış, veya uzaktan destek verseymiş. Güzel diziydi. Bitiş nedeni çok saçma olmuş