Hem yardım istiyorsunuz hemde saçma sapan cevap veriyorsunuz. Bu ne terbiyesizlik kim size zorla ne verdi de yiyen var mı diyorsunuz? Yaşınızın adamı olmayı ne zaman öğreneceksiniz. İftira çamur atacaksanız konu neden açıyorsunuz?
Olaya bak, numarayı yemedik diye terbiyesiz olduk, tm iban verde gönderip hemen pdf alayım o zaman.